PESW
  • English (English)

پرینت

 

بازاریابی و استراتژی مشتری مداری

 


تیم ما از در این زمینه از کارشناسان باتجربه بهره می برد، تخصص های مجموعه تک پنجره در زمینه های زیر است:

·         بخش بندی مشتریان: شرکت تک پنجره، به سازمان ها و شرکت ها در درک نیازها و رفتار مشتریان شان از طریق روش «بهره گیری از کل ذهن»، یاری خواهد رساند.
مدیریت دسته بندی محصول: مجموعه تک پنجره به شرکت ها و سازمان ها در زمینه از بین بردن موانع نوآوری و بهبود توسعه محصول، کمک خواهد کرد.

·         قیمت گذاری: حل پارادوکس قیمت گذاری از تخصص های مجموعه شرکت تک پنجره است؛ بدین وسیله سعی خواهیم کرد تا سود سالیانه سازمان ها و شرکت ها را از طریق قابلیت های قیمت گذاری ارتقاء دهیم. 

·         فروش و اثربخشی کانال های توزیع: شرکت تک پنجره الکترونیک، به شناسایی سریع و هدفمند، ارائه راه حل های سفارشی سازی و همچنین بهبود استراتژیک در زمینه افزایش فروش سازمان کمک خواهد کرد.

·         بازاریابی و استراتژی نام تجاری: مجموعه تک پنجره، به بازاریابی و استراتژی نام تجاری با اهداف کسب و کار فراگیر دست خواهد زد؛ کسب اطمینان از سرمایه گذاری در زمینه بازاریابیو تقویت موقعیت تجاری، جزء تخصص های شرکت تک پنجره الکترونیک پارسیان، می باشد. از این طریق شرکت ها و سازمان ها می توانند تصویر خوبی از برند تجاری شان در ذهن مخاطب به دست آورند.

·         تجربه مشتری: ما با شرکت ها و سازمان ها طوری کار خواهیم کرد که قادر باشند با مشتریان تعامل مثبتی داشته و برای به دست آوردن حمایت مستمر آن ها از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

·         وفاداری: مجموعه تک پنجره تلاش خواهد کرد تا مشتریانِ سازمان ها و شرکت ها، خود مُروج آن ها در کل جامعه باشند و با عملکرد مثبتی که از آن ها میبینند، مشتریانی وفادار باقی بمانند.

·         ورود به استراتژی بازار: شرکت تک پنجره الکترونیک پارسیان، برای ورود به بازار و حمایت و وفاداری مشتریان به شرکت ها و سازمان ها از طریق ارائه سیستمی قدرتمند و یکپارچه، یاری خواهد رساند.

 

 


Powered by DAY TELECOM